mspemop

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2011

Bara jag som längtat ?

Av Emyla & OPEL - 17 oktober 2011 15:37

  

Sorry skulle nog ringat in dom nya grejerna.. men , orka o.- 



 

 
 
Din l3ietch

Din l3ietch

17 oktober 2011 16:35

Hej min älskade l3itch<3
Kommer sakna dig så in i h*lvete...<3
Kommer aldrig glömma dig... Men jag är helt spärrad från msp... Kan inte ens logga in på min andra gubbe...
Så jag mst sluta... Kolla bloggen om du vill veta mer..
Ville bara skriva om att jag älskar dig mest och kommer alltid göra...
Hälsa Bobby. Också!
Ni Kommer Ha Det Så Bra... Utan Mig<3
Älskar Dig Nu & Förralltid<3

http://moviebabe.bloggplatsen.se

 
Din andra 13etch

Din andra 13etch

17 oktober 2011 17:12

hej!
Op! du fanns alldid där! men nu är jag och syrran avstängda och kommer alldrig tillbax! jAG ÖNSKAR att jag vad på msp! men dom tilllåte inte oss stanna för ngn grejj! Jag kommer sakna dejj! du vad en riktg vän! <3 om du nt tror mejj så läs min blogg

http://mspeliin.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Bobby.

17 oktober 2011 20:35

Gud vad ledsen man blir när man läser det här ;'c
Kommer sakna båda er sjukt mycket ;'c
...
OPEL har längtat mycket också men den nya versionen laggar lite... O.O

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emyla & OPEL - 6 november 2011 16:25


Grattis gmn!<      (hehhe hade samma låt som OPEL hade till min födelsedag ) Men den var så bra att jag tog den oxxå!^^                                                           
                ÄLSKAR DIIG OPEL                       ...

-

Av Emyla & OPEL - 5 november 2011 09:46

Dissar nu den här bloggen! Varken jag eller Emyla bloggar på den här längre.   Ha det bra!     ...

Av Emyla & OPEL - 26 oktober 2011 20:16

Så himla fin header! Emyla du är så himla duktig , hur fan göru? xD Eller vad tycker ni?          ...

Av Emyla & OPEL - 26 oktober 2011 20:08


Så vad tyckte ni om headern kanske inte världens bästa kvalite men det får duga^^ Nu ska Ni få veta lite saker om mig!                                                                                         
                                     ...

Av Emyla & OPEL - 26 oktober 2011 19:05

Om ni ser den nya bakgrunden jag testade lite bara nu ska jag göra en ny header så bry er inte om bakgrunden! ...

Presentation


Heej och välkomna till våran blogg!♥

♥Fråga oss ♥

25 besvarade frågor

Gästbok ♥

Rösta.

Vem är kändast på msp?
 Pumpalisa
 Kissy
 mumsan
 Justin100
 Red!
 Usagie
 Blondiebabe
 OPEL& Emyla xD

Kolla besöksstatestiken ♥

Senaste inläggen♥

Kalender♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Välj översättning ♥

Sök♥

Bilder ♥

 

 

 

 

       

Länkar♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards