mspemop

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Emyla & OPEL - 9 oktober 2011 14:15

  

- Tjenare alla fans c: 

Nu blir det tävling! 


Tävling :Länk tävling 

Hur vinner jag ? : Du vinner genom att länka den här bloggen och kommentera så många inlägg som möjligt på denna blogg.

Vad vinner jag ? : Jag kommer att länka din blogg på mina 5 första inlägg efter att tävlingen är klar , du vinner 5 autos av OPEL (hon är i level 16) OBS! Autosarna kommer tyvär inte vara precis efter varandra eftersom det är 1 timme mellan varje. Du vinner också 1 kommentar på ett inlägg på din blogg c:


OBS! För att kunna vara med i denna tävling MÅSTE du ha en blogg + kommentera att du är med ( Kommentera detta inlägg ) och glöm inte att skriva vad din blogg heter när du kommenterar!


* Nöff , nöff *


 

Av Emyla & OPEL - 9 oktober 2011 13:44

Ja då ska jag gästblogga igen och vi går direkt på något roligt.. SVEN ÄR HÄR!

Sven vandrar runt på olika bloggar tror jag och äntligen har han kommit fram till denna ass bra blogg xD Ja som sagt så betyder --->   Tävling!!!

Hoppas det blir många inlägg av Sven :')

Men det konstiga med Sven är att han gillar Bacon O.o'

Bacon är ju gris och han är ju en gris så då är han ju en kannibal!!! 

    

Äta sin egen ras det är ju läskigt och äckligt... Jag menar inget illa om det sitter en kannibal och läser detta, men ni gör säkert bara det för att överleva.   

Jaja det var allt!! 

 

Av Emyla & OPEL - 9 oktober 2011 13:17

- Tjenare , det är jag , Sven! *Nöff , nöff*

Jag ska berätta lite om mig själv c:

- Jag ÄÄÄLSKAR Bacon c: 

Förresten , jag kommer att dyka upp här på bloggen ibland , skriva några få inlägg , och kanske ha tävlingar ? Japp! Så håll utkik! Kolla bloggen varje dag för säkerhetsskull (; 


KOMMENTERA ANNARS ÄTER JAG UPP DIG!!


Den här kommer att dyka upp i mina inlägg ibland också , jo den betyder att jag har en tävling pågång!!! =) --->  


 

Av Emyla & OPEL - 9 oktober 2011 09:46

Just nu har jag världens trögaste dator. Så .. kan inte ladda upp foton sorry :c



 

Presentation


Heej och välkomna till våran blogg!♥

♥Fråga oss ♥

25 besvarade frågor

Gästbok ♥

Rösta.

Vem är kändast på msp?
 Pumpalisa
 Kissy
 mumsan
 Justin100
 Red!
 Usagie
 Blondiebabe
 OPEL& Emyla xD

Kolla besöksstatestiken ♥

Senaste inläggen♥

Kalender♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Välj översättning ♥

Sök♥

Bilder ♥

 

 

 

 

       

Länkar♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards