mspemop

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Emyla & OPEL - 4 oktober 2011 15:33

Ja som rubriken säger så är Bobby. här  

Skulle bara säga en sak som jag nyss fått reda på... Vill ni veta?

Jo, jag får gästblogga när jag vill av OPEL  

Jaja det var allt   

Eller vänta kolla här!!

Av Emyla & OPEL - 4 oktober 2011 15:33

Jag fick ett mail när jag logga in! Kolla!

  Vilken gullig tjej!   

 

Av Emyla & OPEL - 4 oktober 2011 10:25

  

  



 

Av Emyla & OPEL - 4 oktober 2011 08:04

Hejsan! Ni kanske märkte att jag och FjorreFjo bråkade en stund ? Ni undrar säkert om vad och varför det blev så. 



Allt började väl med att han ringde mig o.o 


Sara : Hallå ? 

Tobbe : Hej..

Sara : Vem äre ? 

Tobbe : Tobbe..

Sara


Sen la jag på , vågade inte snacka med honom o.o

Han vart väl lite pytte sur för det , men iaf ^^ 


Efter en stund efter att han ringt så loggade jag in på msp.. 

Så chattade vi lite.. kommer inte ihåg vad han skrev för att få mig att tro att han var ett peddo o.o Men det var något i alla fall.. så jag kallade honom för Bäng i huvudet , han hade problem , äckel , och en massor av sådant.. Tyckte att han var äcklig och sånt , fick för mig att han var ett peddo och sånt.


Men sen så envisas han med att få berätta vad det var han menade med det där han skrev egentligen.. Och det behöver ni inte veta xD  Så .. man kan säga att det var ett stort missförstånd!


Förresten så ska ni bara veta att Bobby. är världens bästa att chatta med om man är på dåligt humör ! Tack snigeln =)  _j-j 


 

Presentation


Heej och välkomna till våran blogg!♥

♥Fråga oss ♥

25 besvarade frågor

Gästbok ♥

Rösta.

Vem är kändast på msp?
 Pumpalisa
 Kissy
 mumsan
 Justin100
 Red!
 Usagie
 Blondiebabe
 OPEL& Emyla xD

Kolla besöksstatestiken ♥

Senaste inläggen♥

Kalender♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Välj översättning ♥

Sök♥

Bilder ♥

 

 

 

 

       

Länkar♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards