mspemop

Alla inlägg under juni 2011

Av Emyla & OPEL - 27 juni 2011 12:45

 



Levlar ju aldrig -.-'' Kan jag få autos ? :D Jusste köppte ny hudfärg , tycks ? Ses^^


// OPEL

Av Emyla & OPEL - 26 juni 2011 10:07

Det här är en rolig lek! Leken går ut på att ta osten. Man tar den genom att säga tex Jag fällde krokben på dig , nu har jag osten. I kommentarerna. (Då menar man personen som har osten) Man får skriva hur mycket man vill bara det inte är efter sin egen kommentar. Den som har osten sist har vunnit och kommer att få en auto av mig ( OPEL ) på msp. Tävlingen / Leken pågår tills på tisdag , SKYNDA ER. Det är lite svårt att förklara men ni kommer nog att förstå =) 


Okej , jag har osten nu ska ni ta den :D D

Av Emyla & OPEL - 25 juni 2011 10:55

Vad gjorde ni på midsommar ? Jag var ialla fall hos en kompis , vi gick till närmaste midsommar firande. Det var lite trisst .. så hon och jag gick hem till henne och satte på datan å loggade in på facebook xD Vi tog väldigt många foton xD som vi delade. Men ni får inte se dom  


// OPEL 

Av Emyla & OPEL - 23 juni 2011 13:34

Ryan Dunn från Jackass är död : (

Han dog den 20 Juni 2011 i en bil krock.. Jag har sett Jackass 3D Och Jackass 3,5.

Det är synd tycker jag för att han var en av dom bästa : (

Han liknar Zack Galifianakis AKA Fat Jesus :D


 //Emyla

Av Emyla & OPEL - 23 juni 2011 12:36

  


Kom igen , jag vill upp i level -.-'' det är ju inte så mycket kvar ? Snälla kan jag få autos  ? :D  Jag skulle bli jävligt glad om ni gav mig autos! 1.786.676/2.000.000 Så plzz ge autos eller kolla på min senaste film.. VILL UPP I LEVEL!!


// OPEL

Av Emyla & OPEL - 22 juni 2011 17:28

 

För er som inte ser så står det : Jag är OPEL's mamma på riktigt. Jag vill att ni är snälla mot henne nu!


Vafan ? Hon är inte min mamma!! Tro inte på henne -.-'' Alltså varför äns göra gubben ? Jag fattar inte , Jag blir fan arg   



// OPEL

Av Emyla & OPEL - 22 juni 2011 15:29



Gjorde en bild på photoshop , förväntade mig mer roliga grejjor där men resultatet vart godkänt .. eller vad tycker ni ? Alltså PhotoBucket är ju nästan likadant ?   Hm.. JAG VET   Jag låter er rösta vilken ni tycker jag ska använda !


WWW.Photoshop.se

WWW.Photobucket.se


Rösta genom kommentarer :)


// OPEL 

Presentation


Heej och välkomna till våran blogg!♥

♥Fråga oss ♥

25 besvarade frågor

Gästbok ♥

Rösta.

Vem är kändast på msp?
 Pumpalisa
 Kissy
 mumsan
 Justin100
 Red!
 Usagie
 Blondiebabe
 OPEL& Emyla xD

Kolla besöksstatestiken ♥

Senaste inläggen♥

Kalender♥

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Välj översättning ♥

Sök♥

Bilder ♥

 

 

 

 

       

Länkar♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards