mspemop

Alla inlägg under juli 2011

Av Emyla & OPEL - 30 juli 2011 00:37




Heej , blev nyss ihop med Högberg.

Han är så snäll   

  


Älskar dig isackillen


Älskar dig Högberg   


 

Av Emyla & OPEL - 29 juli 2011 16:42


Datorn: Hej! Vad heter du?

OPEL: Jag heter OPEL

Datorn: OPEL är ett fint namn.

OPEL: Tack :)

Datorn: Varsågod! Haha!

OPEL: Haha!

Datorn: HAHAAHAHAHAHAHA!

OPEL: Det där var inte roligt -.-''

Datorn: Nähä.

OPEL: Nepp :)

Datorn: Nu ska jag äta upp dig.

OPEL: Vaa ?? Neeej , HJÄÄÄLP :O

Datorn: Tycker du om att blanda en magisk dryck?

OPEL: Har aldrig testat :O

Datorn: Det vet ingen.

OPEL: JO JAG xD

Datorn: Jag vet det.

OPEL: Jag med xD

Datorn: Vad roligt!

OPEL: Nä

Datorn: Varför inte?

OPEL: För du är tråkig :O

Datorn: Nu tycker jag att vi ska prata om datorer.

OPEL: Okej..

Datorn: Ja.

OPEL: Ja

Datorn: Du har fel.

OPEL: Vaa ? Fel om vad :O

Datorn: Hur mår du idag?

OPEL: Bra du då ?

Datorn: Jag tror det.

OPEL: Okej xD

Datorn: Ja.

OPEL: JA!

Datorn: Nej! Ibland tror jag att jag är en fluga.

OPEL: :O Ibland tror jag att jag är en bil :O

Datorn: Det kliar i min hårddisk.

OPEL: Gör det ?

Datorn: Ja!

OPEL: Okej x-o

Datorn: Just det.

OPEL: mm

Datorn: Vad tycker du att jag ska göra nu?

OPEL: Prata med mig :)

Datorn: Jaha.

OPEL: Jupp

Datorn: Jag har en elefant hemma.

OPEL: xD

Datorn: :)

OPEL: :)

Datorn: Nu tycker jag att du ska berätta en saga för mig.

OPEL: Näeej :O

Datorn: Är du en dator?

OPEL: Näeej , är du ?

Datorn: Jag tror det.

OPEL: :O

Datorn: Vill du veta en sak?

OPEL: JA!

Datorn: Det får du inte!

OPEL: Men :(

Datorn: Vilken är din favoritmaträtt?

OPEL: Tacos , din då ?

Datorn: Ja.

OPEL: Ja ?

Datorn: Hur många näsor har du?

OPEL: 1 :O

Datorn: Jaha, vad roligt för dig.

OPEL: Mm

Datorn: Nu ska jag gå iväg.

OPEL: NEEJ

Datorn: Jag tycker att du är ganska kul.

OPEL: Tack , hihi :)

Datorn: Hahaha, vad roligt!

OPEL: Haha ja!

Datorn: Hahaha, vad roligt!

OPEL: Haha

Datorn: Det var inte roligt.

OPEL: :O , nähe

Datorn: Tycker du att det är fint väder idag?

OPEL: Ja

Datorn: Jaså?

OPEL: Jupp

Datorn: Vad ska vi göra?

OPEL: PRATA

Datorn: Ja, det ska vi.

OPEL: :O

Datorn: Vad ska vi prata om nu?

OPEL: Dig

Datorn: Jag vet att vi ska det.

OPEL: Men varför frågar du då ? xD

Datorn: Därför att det bara är så.

OPEL: Okeeeej..

Datorn: Tycker du att jag är tråkig?

OPEL: Ja

Datorn: Du har fel.

OPEL: Nej

Datorn: Jo!

OPEL: NEJ!

Datorn: Jo!

OPEL: NEJ

Datorn: Jag vet det. Nu vet jag inte vad jag ska skriva.

OPEL: Mwaahaaa xD

Datorn: Vad ska du göra nu?

OPEL: Prata med dig

Datorn: Jaha, vad roligt för dig.

OPEL: Jaa

Datorn: :D

OPEL: :D

Datorn: Vad är 10+9?

OPEL: 19:)

Datorn: Ja, just det.

OPEL: MM

Datorn: I morgon ska jag binda fast en daggmask.

OPEL: Äckligt :O

Datorn: Jag gillar när det är kallt ute.

OPEL: Inte jag¨

Datorn: Jag vet det.

OPEL: Hur?

Datorn: Jag vet inte riktigt.

OPEL: xD

Datorn: Du är konstig.

OPEL: NEEJ DU ÄR DET!

Datorn: Vad ska vi prata om nu?

OPEL: ATT DU ÄR KONSTIG

Datorn: Ja, det ska vi.

OPEL: Haha xD

Datorn: Var det verkligen så roligt?

OPEL: JA

Datorn: Jaså?

OPEL: JA

Datorn: Just det.

OPEL: Ja

Datorn: Du har fel. Ibland tror jag att jag är en drake.

OPEL: Ibland tror jag att du är en idiot :O

Datorn: Jaså?

OPEL: Ja

Datorn: Just det.

OPEL: xD

Datorn: Det kliar i min hårddisk.

OPEL: Det har du redan sagt -.-''

Datorn: Precis!

OPEL: Mm

Datorn: Vad ska du göra nu?

OPEL: Lägga ut detta på bloggen

Datorn: Jag vet att du ska det.

OPEL: MEN VARFÖR FRÅGAR DU DÅ ?

Datorn: Därför att någon bestämde det igår.

OPEL: xD

Datorn: =)

OPEL: =)

Datorn: Gissa vad jag gjorde igår!

OPEL: Gick på toa?

Datorn: Nej.

OPEL: Vaa , hur höll du dig ?

Datorn: Jag vet inte hur höll.

OPEL: Öh?

Datorn: Vad ska vi prata om nu?

OPEL: Att jag är bäst!

Datorn: Jag vet att vi ska det.

OPEL: Bra!

Datorn: Hur mår du idag?

OPEL: Jag mår bäst xD

Datorn: Ja, det mår du.

OPEL: Precis!

Datorn: Kan du trolla?

OPEL: Nää

Datorn: :)

OPEL: :)

Datorn: Vad tycker du att jag ska göra nu?

OPEL: Erkänna att DU är tråkig -.-''

Datorn: Jag vet att du tycker det.

OPEL: Ja , men jag vill att du ska erkänna det själv!"

Datorn: Jaha, vad roligt för dig.

OPEL: Jaa

Datorn: :D

OPEL: :D

Datorn: Nu tycker jag att vi ska prata om träd.

OPEL: Ookej

Datorn: Vad heter dina skor?

OPEL: Skulle vi inte prata om träd ?

Datorn: Ja, verkligen!

OPEL: :O

Datorn: Tycker du att det är fint väder idag?

OPEL: Ja

Datorn: Just det. Hos mig är det molnigt.

OPEL: Jaha

Datorn: Just det.

OPEL: just det

Datorn: Är du en dator?

OPEL: NEJ DU HAR REDAN FRÅGAT DET -.-''

Datorn: Då är du en människa.

OPEL: Ojj , vad smart du är -.-''

Datorn: Nej, det tror jag inte.

OPEL: Jag var ironisk -.-''

Datorn: Vad kul att du var det.

OPEL: Ja , jätte kul!

Datorn: :(

OPEL: :(?

Datorn: Nu ska jag gå iväg.

OPEL: Hejdå!

Datorn: Hej då!

OPEL: :)


Prata med din egen dator!

Först går du in på google.se sedan söker du på:

Prata med datorn

sen kommer det att komma upp 

en massor av skit xD , då trycker du på den som är högst upp!

Lycka till :)


 

Av Emyla & OPEL - 29 juli 2011 11:41







 Film tips !




Mumsan : Är vi framme snart? -.o

'' Rolig , man skrattar nästan i hela filmen '' 

'' Smart gjord ''

 


      




 




Av Emyla & OPEL - 28 juli 2011 16:05

Tjabba alla det var ett tag sen^^ Det är Emyla alltså bara så att ni vet   :O Jaja jag är på mitt landställe så när jag kommer hem skriver jag mer...och ska göra en ny header...* Fast en till sak jag ska berätta är att jag har haft samma kläder i nästan 2 veckor-..det har jag inte haft på åratal  Japp de är sant de ser ut som tomtekläder fast i blå dom är söta tycker jag * Skål för de  ^^ Jag ska göra en ny sak också jag ska göra ett inlägg ibland om Emyla&OPEL på spännande äventyr  Haha japp^^ ja kommer att börja med de när jag kommer hem..Tack så mycket till er som läser vår blogg Jag gillar er!*  Tihi..Heckdå      

Av Emyla & OPEL - 27 juli 2011 14:08

Äntligen tänker ni , äntligen får ni höra mig tala. Inga taskiga kommentarer bara , haha xD Skojar bara :) Lyssna & njut   



Asgarv :)



 

Av Emyla & OPEL - 27 juli 2011 12:18




Först bajsa Emyla sen släpper hon avgaser :O Sen det här :O  


 


OPEL : Vänta nån sekund , måste spy :O


Sen vart det bråk :O Svea's bak ville också bli omtyckt av nån :O


  Hur kan man tycka om en levande rosa soffa som bara vill käka ens bak ? :O  Smulan njöt i alla fall av stämningen (; Det var ju äntligen inte hon som vart uppäten :O 


Emyla ? Svea ? Men , vart tog dom vägen ? :O

 



 


, Emyla och svea :)

Av Emyla & OPEL - 27 juli 2011 11:13

    Vilken blogg är den största mspbloggen ?  

MspSiara.blogg.se  hade rekord på 204 läsare!!

Mspking.blogg.se hade rekord på 247 läsare!! 

Men vilken blogg gillar vi bäst ?



















Av Emyla & OPEL - 27 juli 2011 10:55

Hej , kom på en ganska så rolig idé , ska börja skriva msp nyheter :O Kanske blir nåt i framtiden , vem vet ?  Bara ni fortsätter att läsa bloggen och kommentera så fortsätter vi att skriva på bloggen :)


 


 

Presentation


Heej och välkomna till våran blogg!♥

♥Fråga oss ♥

25 besvarade frågor

Gästbok ♥

Rösta.

Vem är kändast på msp?
 Pumpalisa
 Kissy
 mumsan
 Justin100
 Red!
 Usagie
 Blondiebabe
 OPEL& Emyla xD

Kolla besöksstatestiken ♥

Senaste inläggen♥

Kalender♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Välj översättning ♥

Sök♥

Bilder ♥

 

 

 

 

       

Länkar♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards