mspemop

Direktlänk till inlägg 26 juni 2011

OSTEN ( Lek )

Av Emyla & OPEL - 26 juni 2011 10:07

Det här är en rolig lek! Leken går ut på att ta osten. Man tar den genom att säga tex Jag fällde krokben på dig , nu har jag osten. I kommentarerna. (Då menar man personen som har osten) Man får skriva hur mycket man vill bara det inte är efter sin egen kommentar. Den som har osten sist har vunnit och kommer att få en auto av mig ( OPEL ) på msp. Tävlingen / Leken pågår tills på tisdag , SKYNDA ER. Det är lite svårt att förklara men ni kommer nog att förstå =) 


Okej , jag har osten nu ska ni ta den :D D

 
 
Ingen bild

Kessy

26 juni 2011 10:20

Du såg en flicka gråta och hon skrek på hjälp , du sprang fram till henne och ställde dig på knä för att trösta henne, du lägger osten försiktigt på marken för att inte någon ska se dig.. men jag ser dig :D SÅ jag springer fram och tar osten.

Nu har jag osten!

 
Ingen bild

monkey9

18 juli 2011 19:49

jag skrek så att du tappade osten xD
nu har jag osten!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emyla & OPEL - 6 november 2011 16:25


Grattis gmn!<      (hehhe hade samma låt som OPEL hade till min födelsedag ) Men den var så bra att jag tog den oxxå!^^                                                           
                ÄLSKAR DIIG OPEL                       ...

-

Av Emyla & OPEL - 5 november 2011 09:46

Dissar nu den här bloggen! Varken jag eller Emyla bloggar på den här längre.   Ha det bra!     ...

Av Emyla & OPEL - 26 oktober 2011 20:16

Så himla fin header! Emyla du är så himla duktig , hur fan göru? xD Eller vad tycker ni?          ...

Av Emyla & OPEL - 26 oktober 2011 20:08


Så vad tyckte ni om headern kanske inte världens bästa kvalite men det får duga^^ Nu ska Ni få veta lite saker om mig!                                                                                         
                                     ...

Av Emyla & OPEL - 26 oktober 2011 19:05

Om ni ser den nya bakgrunden jag testade lite bara nu ska jag göra en ny header så bry er inte om bakgrunden! ...

Presentation


Heej och välkomna till våran blogg!♥

♥Fråga oss ♥

25 besvarade frågor

Gästbok ♥

Rösta.

Vem är kändast på msp?
 Pumpalisa
 Kissy
 mumsan
 Justin100
 Red!
 Usagie
 Blondiebabe
 OPEL& Emyla xD

Kolla besöksstatestiken ♥

Senaste inläggen♥

Kalender♥

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Välj översättning ♥

Sök♥

Bilder ♥

 

 

 

 

       

Länkar♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards