mspemop

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Emyla & OPEL - 3 oktober 2011 19:54

                                                  
               HOLA!

Jag börjar att tröttna på msp tror att jag ska sluta när mitt vip är slut fast jag vet inte vi får se!

Hahha jag kollade vad Bobby. skrev när han gäst blogga ...vi hade bara chattat en gång så det är inte konstigt om han inte vet ngt!  

Men han är snäll och rolig  

Jag kommer kanske snart göra en ny header ....men vi får se -.-

Och så har vi fått besöksrekord och det är ju askul! Tack alla ni som läser bloggen det är jättesnällt! 

Jag kom ihåg när vi började blogga det var OPEL som fråga o självklart sa jag ja! OPEL är jättesnäll och står mig nära!

Ajja hejdå!^^

                                                   

Av Emyla & OPEL - 3 oktober 2011 15:09

Dagens humör: Trött

Dagens bajs : Är hemma från skolan ( Sjuk ) 

Dagens '' va? '' : Wannabe jesus? ^^

Dagens '' knäpp '' : -

Dagens '' nice '' : Simpson klockan 15.30 =) 

Dagens mes : You know it's you :)

Dagens '' pez '' : Har med denna bara för att pez låter så kul =) ( Pez betyder fisk på spanska ) 

Dagens segis : Jag själv.

Dagens mål : Bli frisk o.-


Nu fick du din '' dagens.. '' Bobby.

 

Presentation


Heej och välkomna till våran blogg!♥

♥Fråga oss ♥

25 besvarade frågor

Gästbok ♥

Rösta.

Vem är kändast på msp?
 Pumpalisa
 Kissy
 mumsan
 Justin100
 Red!
 Usagie
 Blondiebabe
 OPEL& Emyla xD

Kolla besöksstatestiken ♥

Senaste inläggen♥

Kalender♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Välj översättning ♥

Sök♥

Bilder ♥

 

 

 

 

       

Länkar♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards