mspemop

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Emyla & OPEL - 10 oktober 2011 18:06

Är det bara jag som tycker att Sven är lite läskig ? :c Men alltså han äter BACON ? Bacon är ju gris :c Men han är ju lite rolig också , eller ? c: Passa på nu och gå med i hans tävling och vinn fler besökare till din blogg!! Läs hur du vinner noga , för det är några som är med som inte gjort det man skulle för att KUNNA vinna -.- Så om du tror att du är en av dom , tips : Kolla Sven's inlägg igen och läs allt som handlade om tävlingen riktigt noga och försök förstå , annars vinner du inte.



Nu går vi över till något annat roligt c: Eller ja , inte roligt men vad ska jag skriva då o: Jag har ju skiiiiiit mycket kvar till level 17 , ingen idé att fråga om autos ändå o: Men skulle vara skit schysst om ni gav mig autos så jag kom  närmare level 17.. Ska bomba med filmer när jag kommer till pappa då jag har en MYCKET bättre , och lättare dator c: Vad säger ni om det va ? xD As kul att levla ju :D 


Och juste , försöker ge ut så många autos jag kan till alla mina snälla vänner som frågar om autos , men det kan ibland bli så att jag är lite snål.. det kan bero på att DU som frågar aldrig gav mig auto när jag ville upp i level , eller så beror det bara på att jag inte vill slösa bort min auto. Så det är as viktigt att ge mig autografer när jag mest vill , annars får du ingen tillbaka c: 



 

Av Emyla & OPEL - 10 oktober 2011 15:49

  Enuu en gång får vi ett till sånt här brev!  

Det är så kul att få sånna här brev! Det betyder asmycke för oss och det är jättekul att ni läser vår blogg då vet vi iaf att vi inte bloggar förjävels!   Jag vet att jag inte är lika duktig att blogga som OPEL! Jag ska bli mer aktiv det bara nu att vi har många läxor och man måste plugga ...och sånt shiit! Men jag på datan iaf en gång per dag men inte lika mycke på msp längre har tröttnat! Man måste väll sluta nån gång annars kanske man sitter hemma , 35 åring och kan tracktas som peddofil! Och det vill man väll inte !

Hehhe...iallafall ska inte gå på fridrotten igen för det är (igen samma tid dom min gittar är! Iaf hejdå!^^

                                                  

              

Presentation


Heej och välkomna till våran blogg!♥

♥Fråga oss ♥

25 besvarade frågor

Gästbok ♥

Rösta.

Vem är kändast på msp?
 Pumpalisa
 Kissy
 mumsan
 Justin100
 Red!
 Usagie
 Blondiebabe
 OPEL& Emyla xD

Kolla besöksstatestiken ♥

Senaste inläggen♥

Kalender♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Välj översättning ♥

Sök♥

Bilder ♥

 

 

 

 

       

Länkar♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards