mspemop

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Emyla & OPEL - 8 oktober 2011 18:33

Ni vet att vi kan se IP adressen ? SÅ NI KAN INTE LURA OSS! Nu har samma j*vla person låtsas vara olika personer i högpoängaren och skrivit en massor av dumma kommentarer! Vi kan kolla upp din dator vet du va ? SÅ LÄGG AV! GAHHH!  


   

Av Emyla & OPEL - 8 oktober 2011 09:36

Heej hörrni det var ett tag sen...jag är på mitt landställe just nu ska jag kan inte logga in på msp!

Men iaf jag är hos min morbros och hans frus hus just nu!

Jag är hundvakt! 

Det är askul för jag älskar hundar!  

ÄLSKAR ÄLSKAR SÄGER JAG!!!!  

(DAMN EMYLA!)

Men just som sagt är jag på mitt landställe ..det ligger på åland så att ni vet!

Kom hit igår men kommer  hem imorn agin!

Jag kan inte logga in msp just har försökt men de laggar för mycke-.-

Jag tror att jag ska lämna er just nu! MWHAHHAH! 


                                                                         

Presentation


Heej och välkomna till våran blogg!♥

♥Fråga oss ♥

25 besvarade frågor

Gästbok ♥

Rösta.

Vem är kändast på msp?
 Pumpalisa
 Kissy
 mumsan
 Justin100
 Red!
 Usagie
 Blondiebabe
 OPEL& Emyla xD

Kolla besöksstatestiken ♥

Senaste inläggen♥

Kalender♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Välj översättning ♥

Sök♥

Bilder ♥

 

 

 

 

       

Länkar♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards