mspemop

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Emyla & OPEL - 15 oktober 2011 19:49

Naww jag har hört att OPEL och Bobby. är ihop!



Det är as sött tycker jag,dom passar asBra ihop!

Jag är Jätteglad att OPEL har hittat en så snäll kille som Bobby.

Jag och Iceblue har varit ihop i över ett halv år!

Men vi är aldrig inne samtidigt!   Jag tror inte jag har sett honom sen agusti!   Men vi har varit med om så mycke så jag vet inte vad jag ska göra längre! Det ända vi gör nu är att ge autos! Så jag är jätteglad för OPEL och Bobby.   

                       Msp's Gulligaste Par!   

                                               

             

Av Emyla & OPEL - 15 oktober 2011 11:32

Tjenare Tjenare Bobby här    

Just nu så är jag med OPEL i hennes rum så ska bara lägga upp lite bilder.

Så får ni se hur vi har det!

Vi håller hand       


Vi sänder live!!!     






 
Öhmm... xD 


 
Men OPEL så gör man inte och varför äter våra Bonnies mitt blod!!  xC


 
Sen blev OPELS Bonnie Ensam och det gillade han inte   

Av Emyla & OPEL - 15 oktober 2011 11:03


-Tjenare c;

Tävlingen är tyvär avslutad , eftersom det inte var tillräckligt med deltagare.

Men ja , kanske startar samma tävling snart igen , så ni som vill vara med , håll utkik (; 


-Hoppas ni inte är sura på mig nu ;c


*Nöff , nöff*

 

Presentation


Heej och välkomna till våran blogg!♥

♥Fråga oss ♥

25 besvarade frågor

Gästbok ♥

Rösta.

Vem är kändast på msp?
 Pumpalisa
 Kissy
 mumsan
 Justin100
 Red!
 Usagie
 Blondiebabe
 OPEL& Emyla xD

Kolla besöksstatestiken ♥

Senaste inläggen♥

Kalender♥

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Välj översättning ♥

Sök♥

Bilder ♥

 

 

 

 

       

Länkar♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards