mspemop

Alla inlägg under september 2011

Av Emyla & OPEL - 25 september 2011 13:58

Hahha jag o OPEL tog lite bilder !

             Hahha vad snällt:) Nu är emyla räddad (NEJJ) xD

                                                  
                      

Av Emyla & OPEL - 25 september 2011 10:13

  ♥ Sötaste , snällaste killen ever ♥

♥ Älskar dig FjorreFjo ♥



 

Av Emyla & OPEL - 24 september 2011 21:42

Min kusin visade mig en låt i vintras men glömde bort den men nu älskar jag den och lyssnar på den hela tiden den är asbra!

Visst är den bra jag bara älskar den^^

                                                  
                  

Av Emyla & OPEL - 24 september 2011 16:15

Hej söta läsare ;') Lördag idag då.  Orkar inte ladda upp nån bild , men det blir ''Dagens..'' idag. Hörde jag jubel ? xD Aja , nu kommer det =)


Dagens humör: Sådär

Dagens bajs : Ska till pappa idag =(

Dagens '' va? '' : Ofta?! o.o

Dagens '' knäpp '' : BOBBY. DEN VAR FALSK!!!!!!!!!!

Dagens '' nice '' : HELG :D

Dagens mes : Bobby. -.-

Dagens '' pez '' : BOBBY DIN PEZ!!!! ( Pez betyder fisk på smanska 8) )

Dagens segis : Bobby. FATTA DEN VAR FALSK 8)

Dagens mål : Bobby. Erkänner att autografen var falsk!


 

Av Emyla & OPEL - 23 september 2011 17:35

Jaha, hej. Idag hade vi orientering i slammertorp, TRIST! Är inte världens bästa på karta men  men 8) Idag är det fredag , betyder FREDAGS MYS MED CHIPS OCH IDOL 2011!!!! Åh vad sjönt xD Sen blir det helg , Lördag och Söndag. Hela 2 dagar (; Har till och med '' Dagens.. '' idag IGEN! Glada ? HAHAH! 



Dagens humör : Trött

Dagens bajs : Orientering - kläderna ser ut som en hög sopor.

Dagens '' va? '' : Finns det äns någon förutom Mattu^^s tjej på hans sida?

Dagens '' knäpp '' : Hoho 8)

Dagens '' nice '' : FREDAGS MYS - IDAG!!

Dagens mes : Såklart KattigaCatie 8D

Dagens '' pez '' : Usch.. vilken pez -.- ( Pez betyder fisk på spanish 8) )

Dagens segis : FjorreFjo - LOGGA IN -.-

Dagens mål : Level 16.


¡Adíos!

 

Av Emyla & OPEL - 22 september 2011 17:16

FÖR I HELVETE! NU BLIR JAG ARG! HUR KUNDE DU GÖRA SÅ MOT MUMSAN?HUUUUR ? DU ÄR SÅ JÄVLA FAKE! SÅ FUCKING FAKE!!!!! HATAR SÅNNA SOM DU!!! HATAR!!!

   


DRA ÅT HELVETE SÄGER JAG BARA!



 

Av Emyla & OPEL - 22 september 2011 16:29

Jaha , imorgon har vi orientering hela skol dagen ( Hatar orientering ) Och om det regnar så är det ju ännu värre , vilket jag tror ni förstod. Vi ska alltså ha med oss matsäck+dryck. Vi börjar 09.30 ( WOHO ). Aja , finns typ inget mer att säga :3


Dagens humör : Arg

Dagens bajs : Träslöjd - fick inget gjort.

Dagens '' va? '' : Varför gjorde Mattu^^ slut med Mumsan =/

Dagens '' knäpp '' : Fick konstiga blickar från en äcklig kille i skolan.

Dagens '' nice '' : Robinson klockan 20.00

Dagens mes : Ingen o.o

Dagens '' pez '' : HAHAH , låter som '' penis '' ( Pez bedyter fisk på spanska. )

Dagens segis : Moa1111

Dagens mål : 10 autos , igen o.o


Jaha , där var '' Dagens...'' igen , men komigen , kommentera -.-


 

Av Emyla & OPEL - 21 september 2011 16:43

Tänkte bara blogga lite snabbt nu. Orkar inte göra ett sånt där långt inlägg med bilder och sånt. Blir bara text den här gången , om det är okej C=


Jag har då exakt 1.972.724 / 2.000.000 fame. Så jäkla nära. Är ganska så spänd på om jag kanske levlar idag , eller ? Bara ni som kan hjälpa mig jue så man vet ju inte ;)


Dagens humör : Orolig o.o

Dagens bajs : Orientering i regnet o.-

Dagens '' va? '' : Ofta vi ska ha orientering igen på fredag!!

Dagens '' knäpp '' : Thai-soppa i skolan o.o

Dagens '' nice '' : Spanska med Patte och Aino :D

Dagens mes : KattigaCatie

Dagens '' pez '' : Det betyder fisk på spanska xD

Dagens segis : Noxibben1 -.-

Dagens mål : 10 autos.



Ska faktiskt försöka göra '' Dagens ... '' blir nog ganska kul kan jag tro.. Men kommentera detta inlägg om ni tycker att jag ska ha '' dagens.. '' Annars så blir det inge mer '' Dagens.. '' ! HAHAH , skrev '' Dagens.. '' 14 gånger i detta inlägg om man räknar med dom här två '' Dagens.. '' :D 


 

Presentation


Heej och välkomna till våran blogg!♥

♥Fråga oss ♥

25 besvarade frågor

Gästbok ♥

Rösta.

Vem är kändast på msp?
 Pumpalisa
 Kissy
 mumsan
 Justin100
 Red!
 Usagie
 Blondiebabe
 OPEL& Emyla xD

Kolla besöksstatestiken ♥

Senaste inläggen♥

Kalender♥

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Välj översättning ♥

Sök♥

Bilder ♥

 

 

 

 

       

Länkar♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards