mspemop

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Emyla & OPEL - 3 september 2011 20:32

  • Sofia ( Sofijah ) Karlsson - Fly away
  • Sofia ( Sofijah ) Karlsson - Det finaste jag vet

  • Sofia ( Sofijah ) Karlsson - Horungar

  • Sofia ( Sofijah ) Karlsson - Dåligt humör

  • Sofia ( Sofijah ) Karlsson - När livet sviker


Hon skriver & sjunger så sjukt bra ♥

Om ni undrar så är Sofia vuxen nu och mår bra.

Hon har skrivit mycket mycket fler låtar! 

Men just dom här 5 låtarna tycker jag bäst om.

Horungar är då bäst enligt mig :D


/ XoXo OPEL

 

Av Emyla & OPEL - 3 september 2011 19:55

Hjälp OPEL att lvla!! 

Hon ska gå upp i lvl nu!!! Så kolla på hennes filmer och ge autos !  Förlåt om jag är hård mot er men jag vill verkligen att ni ska hjälpa henne för de är hon värld!  Så snälla jag ber er! Tack alla änglar som hjälper till!   Hon går snart upp i lvl så hjälp!  

                                                             

Av Emyla & OPEL - 3 september 2011 19:29

Heej , det var riktigt svårt att lämna er så jag bestämde mig för att komma tillbaka^^ Hehe :)


/ XoXo OPEL

Presentation


Heej och välkomna till våran blogg!♥

♥Fråga oss ♥

25 besvarade frågor

Gästbok ♥

Rösta.

Vem är kändast på msp?
 Pumpalisa
 Kissy
 mumsan
 Justin100
 Red!
 Usagie
 Blondiebabe
 OPEL& Emyla xD

Kolla besöksstatestiken ♥

Senaste inläggen♥

Kalender♥

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Välj översättning ♥

Sök♥

Bilder ♥

 

 

 

 

       

Länkar♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards