mspemop

Direktlänk till inlägg 10 september 2011

-

Av Emyla & OPEL - 10 september 2011 10:52


Ja , varför kommenterar ni inte ?


Aja , här kommer en bild [:


 

Ser ni hur mycket fame jag har ? Levlar ju snart lixom!

Så snälla hjälp mig  


TEST!


[ ] Du har en pojkvän.
[X] Du har ett eget rum.
[X] Du har en mobil.
[ ] Du har en iPod/MP3 spelare.
[ ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[X] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[X] Du klär dig som du vill.
[ ] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[X] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[X] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[X] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[ ] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[ ] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[ ] Du önskar inte att du var någon annan.
[X] Du spelar någon sport.
[X] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[ ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ ] Du är nöjd med ditt utseende.
[X] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[ ] Du vet vad som händer i världen.
[ ] Du bryr dig om folk.
[ ] Du är nöjd med ditt liv.
[X] Du kan mer än ett språk.
[X] Du har ett smeknamn.
[X] Du har ett husdjur.
[ ] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ ] Du har inga "fiender".
[ ] Du är en ganska snäll person.


———————————




Saker som ni kanske inte visste om mig.


1. Jag har en spindel som heter Mikkis.

2. Jag ställer alltid väckar klockan på 06.00 men vaknar alltid 07.00

3. Jag gillar INTE hästar.

4. Orientering är tråkigt.

5. Jag är nästan alltid lite avundsjuk på någon.

6. Drömmer om att se bättre ut varje dag.

7. Har aldrig tyckt om saltgurka.

8. Mitt rum ser ut som ett spökhus ( Säger mina föräldrar )


Så det var allt , hoppas ni lärt känna mig lite bättre nu , HAHA!


 

 
 
Ingen bild

Jakob

12 september 2011 20:42

[ ] Du har en pojkvän.
[X] Du har ett eget rum.
[X] Du har en mobil.
[X] Du har en iPod/MP3 spelare.
[X] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[X] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[X] Du klär dig som du vill.
[X] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[ ] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[X] Du har aldrig blivit nedslagen.
[X] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[X] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[X] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[X] Du har varit på konserter.
[X] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[ ] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[X] Du brukar göra något efter skolan.
[X] Du äger en bil.
[X] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[X] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[X] Du har aldrig fått IG.
[?] Du vet vad som händer i världen.
[X] Du bryr dig om folk.
[X] Du är nöjd med ditt liv.
[X] Du kan mer än ett språk.
[X] Du har ett smeknamn.
[ ] Du har ett husdjur.
[X] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ ] Du har inga "fiender".
[X] Du är en ganska snäll person.

 
Ingen bild

zerotilda

4 oktober 2011 12:04

OPEL du har helt helt helt helt helt helt helt helt fel!!!!!!!!! Du e jätte snygg!!!Jag lovar dig jag fattar nt att du vill bli snyggare!!!! Så lyssna på mig du ska nt tro att du nt ser bra ut för det gör du jag lovar!!!

 
Ingen bild

Zerotilda

5 oktober 2011 09:10

När du hade ut en bild på dig själv på bloggen jag och min kompis fick typ dubbelt så stora ögon som vi har och tappade hakan vi tycker du e skit snygg!!!!;D

Emyla & OPEL

5 oktober 2011 09:31

HAHA! Aww , tack

 
Ingen bild

olis the best

5 oktober 2011 17:50


[X] Du har en pojkvän.
[X] Du har ett eget rum.
[X] Du har en mobil.
[ ] Du har en iPod/MP3 spelare.
[X] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[X] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[X] Du klär dig som du vill.
[X] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[X] Du har aldrig blivit nedslagen.
[X] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[X] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[ ] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[X] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[X] Du önskar inte att du var någon annan.(ibland)
[X] Du spelar någon sport.
[X] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil. [ ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ ] Du är nöjd med ditt utseende.
[X] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[ ] Du vet vad som händer i världen.
[X] Du bryr dig om folk.
[ ] Du är nöjd med ditt liv.
[X] Du kan mer än ett språk.
[X] Du har ett smeknamn.
[X] Du har ett husdjur.
[ ] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ ] Du har inga "fiender".
[ X] Du är en ganska snäll person.

Det var lite om mejj(:
Eran blogg är bäst<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emyla & OPEL - 6 november 2011 16:25


Grattis gmn!<      (hehhe hade samma låt som OPEL hade till min födelsedag ) Men den var så bra att jag tog den oxxå!^^                                                           
                ÄLSKAR DIIG OPEL                       ...

-

Av Emyla & OPEL - 5 november 2011 09:46

Dissar nu den här bloggen! Varken jag eller Emyla bloggar på den här längre.   Ha det bra!     ...

Av Emyla & OPEL - 26 oktober 2011 20:16

Så himla fin header! Emyla du är så himla duktig , hur fan göru? xD Eller vad tycker ni?          ...

Av Emyla & OPEL - 26 oktober 2011 20:08


Så vad tyckte ni om headern kanske inte världens bästa kvalite men det får duga^^ Nu ska Ni få veta lite saker om mig!                                                                                         
                                     ...

Av Emyla & OPEL - 26 oktober 2011 19:05

Om ni ser den nya bakgrunden jag testade lite bara nu ska jag göra en ny header så bry er inte om bakgrunden! ...

Presentation


Heej och välkomna till våran blogg!♥

♥Fråga oss ♥

25 besvarade frågor

Gästbok ♥

Rösta.

Vem är kändast på msp?
 Pumpalisa
 Kissy
 mumsan
 Justin100
 Red!
 Usagie
 Blondiebabe
 OPEL& Emyla xD

Kolla besöksstatestiken ♥

Senaste inläggen♥

Kalender♥

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Välj översättning ♥

Sök♥

Bilder ♥

 

 

 

 

       

Länkar♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards