mspemop

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Emyla & OPEL - 28 augusti 2011 12:03

  Grattis Emyla på 12 årsdagen!


Enjoy :) 




Älskar dig  



GRATTIS , GRATTIS , GRAAAAATTIIIIIIISSSSSS :)


Ja, må hon leva!
ja, må hon leva!
ja, må hon leva uti hundrade år!
javisst ska hon leva!
javisst ska hon leva!
javisst ska hon leva uti hundrade år!
och när hon har levat!
och när hon har levat!
och när hon har levat uti hundrade år!
ja, då ska hon skjutas!
ja, då ska hon skjutas!
ja, då ska hon skjutas på en skottkärra fram!


Ett fyfaldigt leve för Emyla!

hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRAAAAA :D


Ge autos och presenter till Emyla!

Det har jag gjort i alla fall :D



 

Av Emyla & OPEL - 28 augusti 2011 11:43

Jag fyller år idag!!!!!   Det är sant jag är asglad om ni undrar så fyller jag 12^^ jag ska göra mer inlägg sen om vad jag fick jag gillar min start på födelsedan , jag och min familj är hundvakt och han sov över hos oss idag så jag fick en puss av honom när jag vakna   hihi^^ 

                                                   

Presentation


Heej och välkomna till våran blogg!♥

♥Fråga oss ♥

25 besvarade frågor

Gästbok ♥

Rösta.

Vem är kändast på msp?
 Pumpalisa
 Kissy
 mumsan
 Justin100
 Red!
 Usagie
 Blondiebabe
 OPEL& Emyla xD

Kolla besöksstatestiken ♥

Senaste inläggen♥

Kalender♥

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Välj översättning ♥

Sök♥

Bilder ♥

 

 

 

 

       

Länkar♥

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards